torstai 23. helmikuuta 2012

Hottia!

Tiistain vastapainoksi päätin kokeilla hotjoogaa ensimmäistä kertaa, eli joogaa 38-40 asteisessa huoneessa 90min.

Olen ollut satunnainen joogaaja jo yli 15 vuotta, mutta en ole koskaan hurahtanut lajiin. Kävin alkeiskurssin vuonna 1996 USAssa kun joogasta oli just tullut hitti, mutta sen jälkeen aina vaan joskus silloin tällöin. Elisen kokeilun haastavuutta lisäsi myös se etten viihdy kuumassa ollenkaan.

Kokemus oli kuitenkin kaikin puolin myönteinen! Huone oli lämmin, muttei tuskaisen tuntuinen. Liikkeet vaativia ja sai keskittyä kunnolla että pysyi pystyssä. Myös koko fiilis siellä salilla oli rento ja iloinen. Minua toivottiin tervetulleeksi heti kun maksaessa kerroin että olen ekakertalainen, ja tunnin jälkeen kysyttiin mielipidettä ja kehotettiin tulemaan pian uudestaan.

Tänään minulla on hartijat harvinaisen jumissa ja olen hikoillut koko päivän, mutta olo on ollut ihan mahtava. Tuntuu jotenkin siltä että aineenvaihdunta on lyönyt uuden vaihteen päälle. Ironisinta on kuitenkin se, että penikat vaivaa joogatunnin jälkeen enemmän kuin pitkän lenkin jälkeen!

Suosittelen siis lämpimästi kaikille ! täällä on lisää infoa paikasta ja aikatauluista!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti