keskiviikko 26. syyskuuta 2012

Hyi minua

Pidän yleensä kirjaa lenkeistä my.asics.fi sivustossa. Näin olen tehnyt jo pari vuotta, joten dataa löytyy. Kävin tänään, ihan huvin vuoksi, läpi viimeiset 3kk ja huomasin että tavoite 40km viikossa on tosielämässä 23,5km viikossa. Ei hyvä. Okei, jos haluaa selitellä, niin viimeisten kolmen kuukauden aikana on ohjelmassa ollut muutama kilpailu ja hissutteluviikko ennen sitä. Ja on tässä tullut huilattua väkisinkin penikan ja muutaman flunssan takia. Mutta tämä on siis sitä kuuluisaa selittelyä. Oikeassa elämämässä olen tähdännyt enemään juoksukertoihin kun kilometrimäärään. Neljästi viikossa olen juossut, mutta pitkien lenkkien kanssa on tullut fuskattua ihan sikana. Joten hyi minua ja kohti parempaa syksy- ja talvikautta.

-Alex

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti